عشق چیست؟

شخصی به همسرش می گوید: من عاشق تو هستم و بدون نو نمی توانم زندگی کنم. اما این عشق نیست گرسنگی است. شما نمی توانید در آن واحد هم کسی را دوست بدارید هم بی تابانه نیازمندش باشید.

عاشق واقعی کسی است که معشوق خود را آ زاد می گذارد تا خودش باشد. در عشق اجباری نیست. عشق یعنی امکان انتخاب به معشوق دادن. برای آنکه کسی یا چیزی را بدست بیاوری رهایش کن.

نظرات 2 + ارسال نظر
مسعود سه‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1384 ساعت 02:08 ق.ظ http://massoudx12.blogsky.com

سلام
خوبی؟ خدا رو شکر ....

وب جالبی داری موفق باشی

دوست دارم بیای پیشم و استفاده ی لازم رو از این پست ببری٬این یکی با همه ی پست های قبلی فرق داره و تو این بهم ریخته گی های امروزی میتونی آرامشتو بدست بیاری.

میخوام نظرتو بدونم...

من چشم براهت می مونم ...

« مسعــــــــود »

والریا پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1384 ساعت 04:36 ب.ظ http://valeria.blogsky.com

بگذارید میان شما و کسی به او عشق می ورزید همیشه فاصله ای باشد تا بادهای خدا بین شما بوزد... یا چیزی شبیه به این رو یکبار توو کتاب جبران خوندم... و بهش ایمان دارم... راست گفته... راستی ممنونم برای اومدنت عزیز... قدمت همیشه سر چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد