به مناسبت عید غدیر

علی ای همای رحمت تو چه آیتی خدا را

                             که به ماسوا فکندی همه سایه ی هما را

دل اگر خدا شناسی همه در رخ علی بین

                             به علی شناختم من، به خدا قسم خدا را

مگر ای سحاب رحمت تو بباری ارنه دوزخ

                             به شرار قهر سوزد همه جان ماسوا را

برو ای گدای مسکین در خانه ی علی زن

                             که نگین پادشاهی دهد از کرم گدا را

به جز از علی که گوید به پسر که قاتل من

                             چو اسیر توست اکنون، به اسیر کن مدارا

به جز از علی که آرد پسری ابوالعجایب

                             که علم کند به عالم شهدای کربلا را

چو به دوست عهد بندد زمیان پاک بازان

                             چو علی که می تواند که به سر برد وفا را

نه خدا توانمش خواند نه بشر توانمش گفت

                             متحیرم چه نامم شه ملک لافتی را . . .

نظرات 2 + ارسال نظر
داداش دانیال پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1384 ساعت 02:43 ب.ظ http://music-city.blogsky.com

سلام به شما دوست عزیز وبلاگ بسیار جالبی دارید امیدوارم موفق باشید به من هم سر بزنید من وبلاگ رو با موزیک درخواستی شما دوستان عزیز آپ میکنم خوشحال میشم سر بزنی ممنون

امیررضا امیربختیار یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 02:15 ب.ظ http://amirbakhtiar1.blogsky.com

دورود بر شما . دوست عزیز ، در انتظار به روز شدن وبلاگ شما هستیم .
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد